Wat moet ik doen met een kwaliteitsklacht? Wat moet ik doen met een kwaliteitsklacht?

Wat moet ik doen met een kwaliteitsklacht?

Cassis doet er alles aan om kwaliteitsprobelemen met zijn producten te vermijden. Echter, indien u een klacht zou hebben op een artikel, kan u zich steeds tot de winkel richten waar u het artikel aangekocht heeft.

Gelieve steeds uw aankoopbewijs mee te nemen en het desbetreffende artikel, dan doet de winkel er alles aan om een oplossing te vinden. 

Indien u het artikel online aangekocht hebt kan u het artikel terugsturen via het bijgesloten retourformulier. U dient in dit geval het juiste retourmotief aan te duiden dat het artikel beschadigd was. 

U dient de artikels die u wilt retourneren correct te verpakken in hun originele verpakking en vervolgens het retourformulier in te vullen. Bevestig het etiket welke zich aan de onderkant van het retourformulier bevindt op de buitenkant van de verpakking en het plaats het retourformulier in de verpakking. 

Meer info over hoe u een online bestelling kan retourneren vindt u hier

 
 

Opmerking toevoegen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.