Als U een kortingscode gebruikt en deze wordt niet toegepast in uw winkelmandje, controleer dan de foutmelding die verschijnt en de volgende voorwaarden:
- uw code is correct geschreven en er zijn geen typefouten (de code wordt standaard met een hoofdletter geschreven, wat normaal is)
- uw code kan gecombineerd worden met andere promoties
- uw code heeft nog een geldige datum
- uw code vereist wel of niet dat je ingelogd bent om hem toe te passen
- de code is nog niet gebruikt (één toepassing per klant)
Als dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier, zodat we de oorzaak van je probleem kunnen onderzoeken.
Was dit artikel nuttig?
Artikelen in deze sectie
- Hoe wordt de 2+1 promotie in mijn winkelmandje berekend?
- Hoe wordt de 20 of 30% extra korting in mijn winkelmandje berekend?
- Wat is het verschil tussen een cadeaukaart en een coupon?
- Promoties - mijn kortingscode werkt niet
- Klarna - Hoe betaal ik met Klarna?
- Klarna - Wat is Klarna?
- Wat is het verschil tussen een bon en een geschenkkaart?
- Overzicht van mijn betalingen
- Wat zijn de verschillende betaalwijzen ?
- Hoe weet ik of mijn bestelling correct geregistreerd is?