Jouw kredietkaart kan omwille van de volgende redenen worden geweigerd :
- Je kaart is niet meer geldig. Controleer de vervaldatum van je kaart.
- Misschien is het saldo op je kaart ontoereikend. Vraag aan je bank welk bedrag je mag uitgeven.
- Een van de gegevens die je invoerde is onjuist. Controleer of je de gegevens in de overeenkomstige velden correct hebt ingegeven.
- Je hebt teveel pogingen ondernomen met de desbetreffende betaalmethode. Probeer opnieuw na 24 uur.
Probeer een andere betaalwijze als deze betaalmethode niet werkt.
0
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Artikelen in deze sectie
- Hoe wordt de 2+1 promotie in mijn winkelmandje berekend?
- Hoe wordt de 20 of 30% extra korting in mijn winkelmandje berekend?
- Wat is het verschil tussen een cadeaukaart en een coupon?
- Promoties - mijn kortingscode werkt niet
- Klarna - Hoe betaal ik met Klarna?
- Klarna - Wat is Klarna?
- Wat is het verschil tussen een bon en een geschenkkaart?
- Overzicht van mijn betalingen
- Wat zijn de verschillende betaalwijzen ?
- Hoe weet ik of mijn bestelling correct geregistreerd is?